domingo, 20 de septiembre de 2009

CONTIDOS 1º CICLO PRIMARIA

CONTIDOS DO 1º CICLO POR BLOQUES

BLOQUE 1:O CORPO: IMAXE E PERCEPCIÓN.
-Feitos:Esquema corporal:partes do corpo propias, alleas.Movementos, recoñocer.
Lateralidade propia.Allea(2ºE.P)
Percepción espacial: distancias respecto a un e aos demáis.
Percepcion temporal: duración-velocidade.
Actitude postural: equilibrio no chan e outras bases.
-Procedementos: Estratexias, afirmación, vivenciar, experimentación
-Actitudes, valores e normas: Valorar o propio corpo, e a súa riqueza de movementos, respecto compañeiros, iniciar sentido de responsabilidade, cooperación, malas posturas negativas (saúde)

BLOQUE 2:O CORPO: HABILIDADES E DESTREZAS.
-Feitos: Lanzamentos, recepcións, desprazamentos (salto), xiros, bote..
-Procedementos: lanzamentos, bote con e sen movemento, desprazamentos (saltos) (trepas), xiros.
-Actitudes, valores, normas: Aumentar confianza en si mesmo a través do dominio habilidades básicas.Disposición favorable, comenzar a valorar as tarefas.Saúde

BLOQUE 3:O CORPO: EXPRESIÓN E COMUNICACIÓN
-Feitos: Posibilidades expresivas do corpo.Ritmo e movemento corporal.
-Procedementos: exploración e analise das posibilidades e recursos expresivos do corpo.Adecuación do movemento a secuencias rítmicas.
-Actitudes, valores e normas: Desinhibición e espontaneidade.Valoración da expresividade e comunicación do corpo.

BLOQUE 4:SAÚDE CORPORAL:
-Feitos: Hábitos de hixiene corporal e postural.Medidas de seguridade na utilización de espazos e materiais.
-Procedementos: Adquisición postura correcta, iniciación hábitos básicas de hixiene corporal, uso correcto de espazos e materiais.
-Actitudes, valores e normas:interese polo coidado do propio. Respecto do material e instalacións.

BLOQUE 5:OS XOGOS:
-Feitos: As formas espontáneas do xogo.Xogo como manifestación social.Iniciación deportiva, predeporte.
-Procedementos:Utilización formas xogadas, organización de situacións colectivas do xogo.-Actitudes, valores e normas:Valoración da participación física independiente dos resultados.Aceptación compañeiros-as nos xogos